پاسخ شرکت دل به ماجرای لپ تاپ های بدبو!

دل شده ، استروژن، آمده تمیز در مورد مشکل کاربران انجمن مورد برای ماه اظهار نظر : طول و عرض لپ تاپ E6430u آن می کند در واقع بوی تند داشته باشند، اما آن را باعث شد " فرایند تولید است که در حال حاضر تغییر کرده است ، " و " به این نیست که به هیچ وجه به آلودگی زیستی مربوط می شود. " پاسخ دل را پس از ماه ها شکایت های صاحبان لپ تاپ که اصرار داشت که مدل بوی ، در کلمات از یک دیدگاه ، آمد "را به عنوان اگر آن را در نزدیکی ظرف مدفوع گربه نر را بوجود آمده است. "

با توجه به دل،" بوی کاملا نمی ادرار و یا هر نوع دیگری از مواد بیولوژیکی .قطعات آزمایش شده است و ما باید این 100٪ تایید کرد. بوی است که توسط یک فرآیند تولید که اکنون تغییر یافته است ایجاد می شود. " دل می گوید آن را ارائه بخشی جایگزینی ، و این که مشکل می کند نسخه های جدیدتر از لپ تاپ تاثیر نمی گذارد.

نظرات در مورد تاریخ بویE6430u بازگشت به ماه ژوئن، و پاسخ اولیه از پشتیبانی از مشتری دل یک پیشنهاد که کاربران حذف و پاک کردن صفحه کلید بود. در ماه اوت، به عنوان شکایت نصب شده ، دل به حال چندین مشتریان کشتی لپ تاپ خود را به این شرکت برای تجزیه و تحلیل ، و بعد از آن مشخص شد که این موضوع را نشان نمی " یکی از خطرات ، " و این که " هیچ قسمت دیگر از کامپیوتر و یا فرایند تولید را تحت تاثیر قرار "

 

آموزش اینترنت همراه اول

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:, | 18:28 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت